logo 4lidi

Menu

4 lidi: Může to být přímo skvělé!

Máme tu ideální situaci k propojení, tuzemští zemědělci a výrobci zcela oprávněně chtějí stabilní místní trh, maloobchodní prodejci těchto výrobků stálé zákazníky a zákazníci zase kvalitní českou produkci. Stačí tyto zájmy spojit ve prospěch všech a vytvořit funkční lidský obchodní řetězec.

Můžeme začlenit či vytvořit prodejny, které zapojíme do distribuční sítě, můžeme ve spolupráci s výrobci vytvářet vlastní distribuční haly, které mohou být nejen lokálním velkoskladem, ale třeba rovnou i velkoobchodem či lokální tržnicí pro zákazníky. Na trhu je také nepřeberné množství distribučních společností, které poskytují skladování, dopravu, ale i těch, kteří zajišťují pouze dopravu. Kratší dobu na trhu existují doručovací firmy, které v případě objednávání jídel z restaurace zaváží zboží do několika hodin přímo zákazníkovi. Vše funguje, jen najít ideálnější způsob. Skvělé na tom je, že v každém místě, lokalitě, kraji mohou fungovat různé varianty, a přitom mohou být všichni součástí celostátní necentralizované sítě podnikatelů, efektivně spolu spolupracovat, obsluhovat a naplňovat tuzemský trh a je jedno, jestli mají menší či větší výrobu, český trh to spotřebuje.

Co tím společně vyřešíme?

  1. Stabilitu a jistotu ve výrobě formou zajištění odbytu (tuzemské prodejní sítě).
  2. Stabilitu a rozvoj maloobchodu ve prospěch všech zúčastněných (lidé, výrobci, prodejci).
  3. Zachování pracovních míst a vznik nových.
  4. Osvětu o kvalitě produktů, představení výrobců a prodejců.
  5. Podílení se na vývoji férových tržních cen ve všech skupinách výrobce/prodejce/zákazník. Všichni jsou nedílnou součástí cenotvorby.
  6. Etické a morální hodnoty. Konec klamání spotřebitele a nekalých obchodních praktik. Žádná manipulace s cenami. Podpora poctivých podnikatelů.
  7. Možnost přímé kontroly kvality výrobků, od vypěstování až po výrobek samotný (eliminace zdravý škodlivých přípravků, příměsí). Ochrana spotřebitele/zákazníka, spolupráce s organizacemi, které již kontrolu kvality provádí.
  8. Vznik místních, lokálních, krajských a celostátních skupin podnikatelů, kteří mohou nadále růst a podílet se na obchodních strategiích včetně exportu.
  9. Dovážet kvalitní zahraniční zboží (to co nejsme schopni vypěstovat či vyrobit) na stejném principu ověřené kvality a komunikace se zahraničními výrobci s důrazem na kvalitu a zdravotní nezávadnost produktů.
  10. Vytváření společných reklamních a propagačních kampaní zahrnujících všechny možné formy (rádio, tisk, tv, outdoor reklama, indoor reklama, sociální sítě a další).
  11. Nejefektivnější forma reklamy je doporučení. Zákazníci mohou propojovat, ověřovat, doporučovat.
  12. Dát prostor lidem, kteří hájí a řeší zájmy lidí a jejich zdraví. Mezi tato témata může patřit zdravá ekonomika, zdravé jídlo, zdravé mezilidské vztahy, prostě vše, co naplňuje soulad s přírodou v její prospěch a ve prospěch zvířat a lidí.
  13. Nedílnou součástí je ekologie. Tuzemská výroba a okamžitá spotřeba minimalizuje dopad na životní prostředí. Nemusíme vyvážet a dovážet to stejné zboží, to není v zájmu českých podnikatelů ani lidí, ztrácíme kontrolu nad kvalitou a nad ekonomikou. Minimalizujeme tím také obsah nezdravého složení v potravinách, potraviny můžeme zkonzumovat ihned (nemusí být dlouze přepravovány a skladovány).
  14. Společně podpoříme lokální soukromý prodej a směnu zboží soukromníků. Čím více budeme spolupracovat na všech úrovních, tím lépe pro nás i přírodu.
  15. Společně podpoříme rozvoj ekonomiky místně, lokálně, ale i celostátně a posílíme pozice českých podnikatelů na tuzemském trhu, přirozeně i v zahraničí.

Pro tento účel zakládáme Spolek, do kterého se budete moci přidat všichni. Předpokládáme, že jeho oficiální představení provedeme v první polovině března.

Obecní prodejna/prodejna v obci

Společně například budeme vytvářet databázi prodejen, které by se zapojily do podpory tuzemských výrobců a uspokojily poptávku lidí. Stejně tak budeme vytvářet databázi firem a výrobců, kteří by do těchto prodejen rádi dodávali své zboží. Mohou to být stávající maloobchodní prodejny v obcích, městech apod., nebo mohou vznikat za tímto účelem zcela nové, a to vše za podpory zákazníků, podnikatelů, ale i obcí a městských částí…https://www.4lidi.cz/magazin/projekt-obecni-prodejna-prodejna-v-obci/

Text: 4 lidi Foto: ilustrační

hi SEO, s.r.o.

Přihlášení